От скоро съм собственик на 155 1,8 16v TS. От самото начало ми направи впечатление,че с минимално натиснат педал колата върви много добре,но при настъпване не се случва нищо забележително. Съмненията ми ме насочиха към катализатора,но събитията ме изпревариха-колата загуби толкова мощност,че работеше само на празен ход! При подаване на газ се чуваше силно съскане преди последното гърне. Свалих го,и тогава разбрах каква кола съм си купил-надмина очакванията ми. А гърнето го изхвърлих.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Липса на мощност
Collapse
X
-
Нещо не те разбрах!!!!!...как така от едно гърне разбра каква кола си купил?
...да не е пълно с масло?...По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
-
Така беше запушено,че нищо не минаваше през него. Не беше пълно с масло. От него заизпадаха овъглени останки. Нали слагат някаква огнеупорна вата,предполагам,ламарината,която държи ватата на мястото и е изгоряла,и ватата е запушила изхода. Като свалих гърнето разбрах как върви колата,запалих и спирачките по един планински път. За първи път усетих как върви нормално. Не съм и мислил,че може да се запуши чак толкова,ще да спре на пътя. Да е двутактов двигател-може,да гори масло-разбирам,а то-не.
Comment
-
Е проблема ти е почти никакъв!!...една тъба или ново гърне и си тиПо добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
Тази пролет играх в същия филм - гърнето, което сложих на мястото на изхвърленото запушено, се запуши съвсем скоротечно - докато усетя малко глъхнене на високи обороти на влизане в гр. Брезник, на 2км след града колата спря. Едвам успях да се добера до един сервиз в Брезник, (0887710542 - Данчо) дори накрая се наложи да ме издърпат. Бях убеден, че се е запушил я катализатор, я друго гърне... Оказа се същото това последно гърне! След няма и 20 000км и 4 години - пак същата история - изкараха половин кофа вата от гърнето, и колата пак е в играта. Гърнето беше марка "ASPOO"...
Comment
-
Ами така е като не слушаш lulin racing))
На гърнетата аспо им дават 2-години гаранция....пак добре си изкарал...това са бели кахъри)
По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE
Comment
-
Първоначално публикувано от pace Покажи съобщениеЧета и страх ме лови,дизеларката ми е още с оригиналните 'кюнци'
Не си единствен и аз съм с оригиналните,само да ти кажа че нашите никога няма да изгният,щото неправим кондез зимата.Освен това в дизеловите гърнета няма вата,единствено тръбите страдат,щото турбото много ги нагрява.
Comment
-
Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщениеНе си единствен и аз съм с оригиналните,само да ти кажа че нашите никога няма да изгният,щото неправим кондез зимата.Освен това в дизеловите гърнета няма вата,единствено тръбите страдат,щото турбото много ги нагрява.Alfa 155 2,5TD
Comment
Comment